loading...
موسسه سفیر (نگارش مقاله ISI)
علیرضا بازدید : 23 پنجشنبه 09 اردیبهشت 1400 نظرات (0)

پذیرش فوری مقاله jcr و isi چگونه است؟ این سوالی است که در اغلب دوره‌های آموزشی موسسه سفیر مطرح می‌شود. دلیل این موضوع بسیار مفصل است. بر خلاف تصور، چاپ مقاله در یک مجله معتبر و مرتبط با رشته تحصیلی پژوهشگر، کاری بسیار تخصصی است. یک پژوهشگر باید بتواند وبسایت یک مجله را از لحاظ فنی ارزیابی کند. تا از جعلی نبودن آن اطمینان حاصل کند. همچنین باید توانایی این را داشته باشد که با استفاده از ابزارهای موجود، بتواند یک مجله مناسب، با کیفیت بالا و دارای کمترین زمان پاسخ‌گویی را انتخاب کند. سپس باید مجله مورد نظر را با لیست‌های بسیاری که در داخل کشور وجود دارد انطباق دهد.

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

مراحل پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI طی پنج مرحله انجام می پذیرد. شما می توانید طی این مراحل به پذیرش فوری برسید.

مرحله اول: ثبت سفارش

ابتدا قبل از هرچیزی باید در سایت موسسه علمی پژوهشی سفیر سفارش خود را ثبت نمایید. ابتدا از طریق ثبت فوری سفارش و یا واتساپ موسسه سفارش خود را مبنی بر پذیرش فوری  مقاله JCR و ISI ثبت نمایید.

مرحله دوم: ارسال عنوان مقاله یا چکیده مقاله

بعد از ثبت فوری سفارش، چکیده و یا عنوان مقاله خود را برای ما در هنگام ثبت سفارش ارسال نمایید.

مرحله سوم: معرفی مجله

کارشناسان سابمیت در موسسه سفیر بر اساس تجربه چندین ساله خود در امر ثبت مقاله بر اساس عنوان، چکیده و رشته تحصیلی مجلات مناسب و مرتبطی را به شما معرفی می کنند. تمامی مجلات معرفی شده از لیست معروف وزارت علوم بوده و همگی مجلات داری ضریب تاثیر بالا می باشد. برای هر مقاله تقریبا 10 مجله مرتبط و معتبر به مشتری پیشنهاد می شود.

مرحله چهارم: اعتبارسنجی مجلات و تاییدیه دانشگاه

از آنجا که کارشناسان سابمیت مقاله در موسسه سفیر قبل از معرفی مجله، اعتبار مجلات را چک میکنند. مجلات معفی شده نباید داخل بلک لیست دانشگاههای یافت شود. بدین منظور خود مشتری هم می تواند مجله را از طریق کد 8 رقمی هر مجله (ISSN) در داخل سایت impact factor چک کند. هم چنین دانشجو باید مجلات معرفی شده را به واحد تحقیقات دانشگاه خود اراسل نماید و تایید دانشگاه را دریافت کند. البته تمامی دانشگاه ها در این باره یکسان عمل نمی کنند. بعضی دانشگاه فقط به دانشجو میگویند که مجله فقط داخل لیست وزارت علوم باشد. اما برخی دانشگاهها و موسسات عالی سخت گیری بیشتری دارند. پس بهتر است قبل از اقدام جهت پذیرش فوری مقاله JCR و ISI ابتدا از دانشگاه تاییدیه مجلات معرفی شده را دریافت نمایید.

مرحله پنجم: حروف چینی و ثبت مقاله در مجلات

متاسفانه اکثر دانشجویان برای اینکه پول حروف چینی و ثبت مقاله را در مجلات ندهند خودشان اقدام به سابمیت مقاله میکنند. حروف چینی و ثبت مقاله به ظاهر کار آسانی می باشد. اما اگر استاندارد و دستورالعمل مجلات بروی مقاله اعمال نشود فورا منجر به ریجکت شدن مقاله می شود. اگر مقاله شما هم چندین بار ریجکت شود مقاله شما وارد بلک لیست مجلات می شود. سیستم ثبت مقاله در اکثر مجلات سیستم یکپارچه می باشد. بنابراین لطفا قبل از اقدام از کارشناسان ما کمک بگیرید.

نکته پایانی:

پس از انتخاب مجله، طی کردن فرایند سابمیت مقاله، رفع اصلاحات مورد نیاز و در نهایت گرفتن پذیرش آن نیز بسیار مهم است. بنابراین استفاده از خدمات تخصصی در این زمینه و کمک گرفتن از تجربه یک تیم مورد اعتماد یک نیاز ضروری برای پژوهشگران در جهت پذیرش فوری و تضمینی مقاله  است. بنابراین مطمئن باشید کمترین هزینه را ما به شما خواهیم گفت. فقط کافیست روش و قیمت پذیرش فوری مقاله ما را با موسسات دیگر مقایسه کنید.

خدمات موسسه سفیر در زمینه پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

موسسه علمی پژوهشی سفیر مفتخر است با ارائه خدمات با کیفیت در کمترین زمان در زمینه پذیرش تضمینی مقاله JCR و ISI با شما همکاری نماید. برخی از خدماتی که در زمینه پذیرش مقاله در موسسه قابل ارائه است عبارتند از:

– انجام تمامی مراحل مربوط به پذیرش فوری مقاله JCR و ISI

– معرفی مجلات معتبر ISI و JCR به دانشجویان و پژوهشگران

– ارزیابی کیفی مجله از جوانب مختلف برای تایید اعتبار آن

– ترجمه مقاله مورد نظر برای چاپ در مجلات

– انجام تمامی اصلاحات مورد نیاز برای چاپ مقاله

– پذیرش و چاپ مقاله ISI و JCR در زمان بین یک هفته تا یک ماه

– ساخت پروفایل در سیستم جامع سابمیت مقاله در سایت رویترز

– ارسال مقاله برای مجلات توسط ایمیل دانشجو و یا اساتید

– دریافت نامه پذیرش توسط ایمیل خود دانشجو و یا استاد

نحوه همکاری در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و JCR

پژوهشگران گرامی می‌توانند با ثبت سفارش یا تماس با موسسه از خدمات ما در زمینه پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC استفاده نمایند. تمامی درخواست‌های مربوط با پذیرش مقاله به صورت کامل توسط موسسه قابل انجام است. همچنین فرایند انجام کار بسیار شفاف بوده و پژوهشگران می‌توانند به صورت کامل در جریان مقاله خود قرار گیرند.

برای دسترسی به صفحه تجزیه و تحلیل آماری از این لینک استفاده نمایید.

برای دسترسی به چاپ و انتشار کتاب به این لینک مراجعه نمایید.

موسسه علمی پژوهشی سفیر www.safir-paper.com 09356170226
فرایند پذیرش و چاپ مقاله ISI و ISC

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI در کوتاه ترین زمان

همین حالا سفارش خود را ثبت کنید. تضمین دریافت 2 نمره پایان نامه با پذیرش فوری مقاله JCR و ISI در ژورنال های معتبر مورد تایید وزارت علوم.
جهت سفارش چاپ مقالات خود می توانید به منوی سفارش مقاله مراجعه نموده و با وارد کردن اطلاعات مربوط به مقاله درخواستی خود ثبت سفارش نمایید. ضمنا جهت کسب اطلاعات بیشتر درباره خدمات قابل ارائه توسط موسسه توانید به صفحات مقاله و چاپ تضمینی مقاله مراجعه نمایید.

پذیرش در مجلات ISC

پذیرش در مجلات داخلی

پذیرش فوری مقاله علمی پژوهشی

پذیرش فوری مقاله علمی پژوهشی در موسسه سفیر در کمترین زمان و به صورت فوری و سریع و با قیمت مناسب انجام می شود.

 تضمین خدمات:

کلیه خدمات مؤسسه‌ی علمی پژوهشی سفیر توسط این دپارتمان دارای گارانتی بوده و ویرایش مقاله تا کسب نتیجه یا ارسال به مجلات جایگزین در صورت لزوم به صورت رایگان انجام می گردد. نکته بسیار مهم:  لطفا در وارد کردن صحیح آدرس ایمیل خود بسیار دقت نمایید. به محض ارسال سفارش، یک ایمیل تائید به آدرس ایمیل شما ارسال خواهد شد که نشانه دریافت سفارش شما توسط موسسه است. در صورتی که این ایمیل را دریافت نکردید، به احتمال بسیار زیاد، آدرس ایمیل خود را به اشتباه وارد نموده اید.

کلام آخر

پذیرش فوری مقاله JCR و ISI توسط کارشناسان سفیر در کمترین زمان و با کمترین قیمت به صورت تضمینی و فوری انجام می شود. چاپ فوری مقاله jcr در مجلات jcr وزارت علوم و وزارتین انجام می شود.

 

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 1
  • باردید دیروز : 10
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 36
  • بازدید سال : 129
  • بازدید کلی : 634